Katarina Živković: Razočarana sam!


TEKST IVAN VUKOVIĆ
FOTO IVAN VUČIĆEVIĆ

Katarina Živković ne krije da je razočarana što je ispala u drugoj polufinalnoj večeri Grand festivala!
- Razočarana sam! Ja sam borac i želim da se borim do kraja. Ne znam i ne želim da ulazim u to šta je uticalo da se ne plasiram u finale. Iskreno, očekivala sam a očekivali su i ljudi koji me podržavaju sve ove godine. Zadovoljna sam i pesmom i scenski nastupom i verujem da će pesma biti jako zapažena jer već imam puno puno pozitivnih komentara, što je i najbitnije - kaže Kaća ekskluzivno za portal Scandal.rs.

A šta se sve dešavalo iza kulisa Grand festivala moći ćete da pratite samo na našem portalu iz minuta u minut ali i u ponedeljak u novom broju Scandala!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0