Martinu po povratku iz “Survivora” ostavio dugogodišnji dečko!


Pevačica Martina Vrbos se po povratku u “civilizaciju” odmah bacila posao, ali otkriva šta je sprečava da započne novu vezu. Naime, Martina je raskinula dugogodišnju vezu po povratku sa Kostarike, i kaže da se posvetila snimanju albuma. Otkrila je i da je jednu pesmu posvetila bivšem dečku Branimiru Mediću.
- Iako je vreme tugovanja iza mene, još uvek mi nedostaje, zbog čega nisam spremna za novu vezu – rekla je Martina, a prenosi Press.
Pevačica je otkrila da je na snimanju ekstremnog rijalitija smršala 13 kilograma.
- Iako sam izgubila 13 kilograma, iznenađujuće dobro sam podnosila glad, verovatno zato što sam pola života provela na raznim dijetama. Kad sam se vratila iz Kostarike, toliko sam se najela da mi je pripalo muka – rekla je pevačica.

izvor: Press


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0