Ava: Ne očekujem ništa od Vlade, želim mu sreću sa Natašom!


Najsrećnija zbog pobede Vladimira Vuksanovića u “Survivoru” bila je Ava Karabatić, koja mu je, kao miljenica publike, dodatnim glasom obezbedila nagradu od 50.000 evra! Iako se juče tokom dana oglasila Jelena Maćić, koja je Vladi poručila da da Avi pola novca, starleta iz Splita kaže da to ne želi:
“Ovaj osećaj se ne može kupiti novcem. Meni pare ništa ne znače jer ja živim od ljubavi. Jako sam ponosna jer sam od početka rekla da se dobro dobrim vraća i da sam moralni pobednik. Vlada je bio i ostao moj anđeo čuvar. Kad sam bila vesela i tužna, on je uvek bio tu za mene da mi pruži podršku. Od prvog dana kad smo seli jedno pored drugog u autobusu, odmah smo se združili jer smo sličnog karaktera. Ne očekujem ništa od Vlade, on je moj prijatelj”, rekla je uzbuđeno Ava za “Blic”.
Ipak, u izjavi za Press potvrdila je da ne želi novac od Vuksanovića, ali je izjavila još nešto: “Neću ni dinar od Vlade! Nisam glasala za njega da bih mu izvukla novac, već zato što smatram da je zaslužio pobedu. Ako želi da me časti, neka mi kupi čokoladu. Ma, dovoljno mi je da mi napiše pismo zahvalnosti, jer za razliku od onih koji imaju novac – ja imam srce”, priča Karabatićeva, te dodaje da su je pogodile Vladine tvrdnje da mu je izjavila ljubav: “Nikad nisam rekla Vladi da sam zaljubljena u njega! Rekla sam mu da ga volim kao brata, a ne kao muškarca. Iznenadila me je njegova izjava da sam mu izjavila ljubav, o tim emocijama nikada nismo pričali. Uostalom, čak da sam mu to i rekla, pravi muškarac nikad u javnosti ne bi pričao o tome. Nikad se nikome nisam nametala, pa ni njemu. Mogu da imam bilo kog muškarca – od vlasnika klubova do političara. Nas dvoje nismo zajedno, a ako je istina da je u vezi sa Natašom Bekvalac, želim mu sreću sa njom. Nadam se da će biti ispunjen u toj vezi”, poručuje starleta.
Vlada je nakon finala rekao da će se odužiti Avi, ali i da će drugoplasiranom Milanu Gromiliću pokloniti deo nagrade s obzirom na to da su njih dvojica imali isti broj glasova za pobedu dok Ava nije presudila u korist manekena. Inače, Vlada će morati da plati porez na nagradu – umesto za 50.000 evra, maneken će zapravo biti bogatiji za 42.000 evra.

izvor: Blic, Press
foto: Blic


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0