Jelena Maćić: Kristina je zbog deteta plakala pred fotoreporterima, a onda otišla u kafanu!


Iako je “Survajver” završen, prepucavanja između sada već bivših učesnika se nastavljaju! Jelena Maćić je najviše dana provela na Ostrvu odbačenih, ali je i najviše kritikovala, iznosila svoje stavove i otvoreno se sukobljavala sa pojedinim takmičarima. Kristina Bekvalac je jedna od njenih “bolnih tačaka”.
- Kod nje mi ne odgovara ta priča koju je servirala da nije želela da pobedi. To je laž! Ne dopada mi se ni ideja što je došla sebe da promoviše.Ono što mi jeposebno šokantno jeste Kristinina izjava da joj je “Survajver” pomogao da bude bolja majka. Da, a to je demonstrirala tako što se na aerodromu rasplakala kada je videla dete jer je tu bilo mnogo fotoreportera, a odmah nakon toga otišla je u kafanu s Nikolom i Vladom. Kristina i ja se nikada nećemo sresti, hvala Bogu da nemamo zajedničke prijatelje niti interesovanja, i srećna sam zbog toga – rekla je Jelena Maćić u intervjuu za štampano izdanje Sveta.
A šta je još Jelena rekla o Kristini, ali i o ostalim učesnicima, pročitajte u novom broju magazina Svet!

izvor: Svet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0