Proslavio titulu “jedinog preživelog”! Vlada Vuksanović: Zaslužio sam pobedu!


Pobednik “VIP Survajvera” Vladimir Vuksanović proslavio je pobedu u rijalitiju i osvajanje nagrade od 50.000 evra velikom žurkom na popularnom prestoničkom splavu “Fristajler”.
Na pitanje da li je zasluženo trijumfovao, Vlada je za Kurir rekao:
- Mislim da jesam, bio sam stvarno korektan, sve sam pričao ljudima u lice, nisam spletkario.
Četrdesetak minuta po završetku finala Vlada i družina stigli su na splav, gde su ih čekala dva separea. Cela ekipa ovogodišnjeg “Survajvera”, izuzev Jelene Maćić i Kristine Bekvalac, slavila je do ranih jutarnjih časova. Pio se šampanjac, skakalo se po stolovima, a od pobednika je bila veselija samo Ava Karabatić, koja mu je, ruku na srce, i donela pobedu, a koja je već izjavila da se oseća kao moralni pobednik. Vuksanović nam je otkrio da se nadao da će se atraktivna Hrvatica odlučiti za njega, a ne za Milana Gromilića:
- Očekivao sam. Mada, očekivao sam i da će Jelena glasati za mene, pa nije. Nikad se ne zna!
A onda se osvrnuo i na to što je Ava zaljubljena u njega.
- To je krenulo još pre početka ‘Survajvera’. U autobusu smo sedeli jedno do drugog i ona mi je tačno u dvanaest čestitala rođendan, pošto mi je bio rođendan tad kad smo polazili. U više navrata mi je to otvoreno rekla, a i ja sam njoj rekao šta mislim. Stvarno smo prijatelji, drugari. Nadam se da će tako i ostati – naglasio je Vlada, rekavši da trenutno nije zaljubljen.

izvor: Kurir


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0